Thursday 12 April 2012

TIP-TIP MELUPAKAN SENGSARA KETIKA PUTUS CINTA FB

Assalamualaikum kawan-kawan semua..seperti yang saya janjikan inilah tip-tip yang saya amalkan setelah saya menghadapi kemurungan bila PUTUS cinta FB...

1. Menangislah semahu-mahu hati kamu..(Tapi jangan depan orang kalau tak malu menangislah depan orang) Hanya untuk lelakilah ya..kih kih kih

2. Cuba lupakan FB bekas pasangan kita..(Jangan sesekali mengintai wall dia sebab sampai bila-bila pun kita tidak akan dapat melupakannya) jangan blok nanti kita juga yang rugi..kih kih kih

3. Cuba lupakan apa yang kita suka lakukan dengan bekas pasangan kita di dalam dunia FB ini..

contohnya saya:-
lupakan tentang kegemaran saya yang suka berpuisi...adessss

4. Jangan hubungi bekas pasangan kita...

contohnya:-
call ke atau sms...dan di dalam dunia FB ini istilahnya PM ke atau Chating..

5. Cari seramai mana kawan yang boleh kita add ke dalam senarai kawan kita..(tip ini supaya kita tidak akan sentiasa mengingati bekas pasangan kita) buang karen je dok pening kepala buat apa kan..

6. Cari hiburan lain dalam FB ini...

contohnya:- 
join group agar kita boleh bersuka ria tanpa dok selalu mengenangkan si dia...pun mengabiskan boreh yo...

dan akhir sekali yang paling saya suka sekali...yang ni berkaitan komen saya jangan blok FB bekas pasangan kita tu...

7. Seperti kita juga pasangan kita akan sentiasa mengintai wall FB kita jadi kita buat mereka ini cemburu semahu hati kita dan buat mereka jatuh cinta pada kita semula...lepas tu kita pulak ucapkan...HAI HAI..BYE BYE....KAH KAH KAH KAH KAH...

Selamat mencuba tip-tip yang saya kongsikan ini ya....semuga sukses dan selamat maju jaya...MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA...

Assalamualaikum...



ssz/spl/pm...12/4/2012.



No comments:

Post a Comment